Informace o letecké přepravě 2017 k zájezdům cestovní kanceláře Bulgariatour

Vyhledávání

Země:
Oblast:
Místo:
Cena:
Odjezd od: Návrat do:
>> Rozšířené vyhledávání

Registrace klienta

Nejste přihlášen

V kufru máte 0 zájezdů

CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ ZDARMA

• k vybraným leteckým zájezdům do Bulharska a Řecka v případě nákupu přes internet lze navíc získat speciální bonus - komplexní CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ K3S od UNIQA pojišťovny včetně pojištění storna pro všechny účastníky zájezdu se slevou 100 %,  tzn. ZCELA ZDARMA. Seznam hotelů a podmínky zde.

GO Parking

Parkování letiště Praha

Odběr novinek

Zadejte e-mail

Letenky do celého světa

Počasí

Kurzovní lístek

Euro126.40
Americký dolar123.55
Britská libra130.26
Bulharský leva113.50

Nejprodávanější

Bulharsko
Primorskood 9 064>>
Zlaté Pískyod 15 570>>
Řecko
Agia Marinaod 10 324>>
Skala Sotirosod 11 171>>

Charterové letenky

Informace k letecké dopravě

 

Rozhodli jste se pro dovolenou s námi?
Našim cílem je, aby Vaše dovolená byla co možná nejkrásnější a k tomu patří rychlý a pohodlný let. Proto naše cestovní kancelář spolupracuje pouze s renovovanými leteckými společnostmi. Našimi charterovými dopravci pro letní sezónu 2017 jsou české společnosti Travel Service a Smart Wings, které Vám zaručí příjemný komfort na palubách moderních letadel Boeing 737-800, 737-700, 737-900 a Airbus A320. Všechny lety jsou nekuřácké.

Pozor, všechny lety jsou bez občerstvení na palubě. Je zde poskytován servis BUY ON BOARD - veškeré občerstvení je tedy pouze za poplatek dle aktuální nabídky palubního časopisu.
Přejeme Vám příjemný let!

Informace k odbavení, ubytovací a ostatní doklady 
Nejpozději 7 dní před Vašim plánovaným odletem obdržíte elektronicky e-mailem nebo poštou v obálce (dle zadání při Vaší objednávce) pokyny k odletu, kde jsou uvedeny všechny důležité informace týkající se Vašeho odletu, např. číslo letu, čas odletu atd., ubytovací poukazy (vouchery), doklady o pojištění, případně letenky a ostatní doklady. Připadně si vše můžete vyzvednout osobně v kanceláři CK Bulgariatour nebo Vašeho prodejce. 
Upozorňujeme Vás, že 40 min před naplánovaným odletem je odbavovací přepážka zavazadel již uzavřena a není možno opozdilce odbavit. Dostavte se proto k odbavení ve vlastním zájmu včas. 

 

Povolená hmotnost zavazadel
15 kg pro zapsané zavazadlo do nákladního prostoru na osobu starší 2 let v ekonomické třídě Travel Class (Y) a (M). Sdružování váhy zavazadel je povoleno, avšak maximální váha jednoho zavazadla nesmí překročit 32 kg. 


 8 kg pro nezapsané příruční zavazadlo na palubu, rozměry max. 56 x 45 x 25 cm, avšak součet všech tří rozměrů může být maximálně 115 cm včetně držadla a koleček + jednu malou osobní tašku (např. dámská kabelka nebo laptop), max. 3 kg o rozměrech 40x30x15 cm. Žádné jiné předměty nebudou akceptovány. Výjimku tvoří pouze pomůcky pro cestující s omezenou pohyblivostí, tj. berle nebo jiné ortopedické podpěrné přístroje, případně složitelný invalidní vozík (k přeložení do carga). Stále také platí, že místo kabinového zavazadla si cestující budou moci vzít na palubu hudební nástroj (max. 8 kg, 90x35x20 cm včetně obalu).. 

 

Příplatky za nadváhu zavazadel, nadrozměrná zavazadla, přepravu zvířat apod. naleznete zde


Místa v letadle, která Vám poskytuje naše cestovní kancelář v ceně zájezdu jsou v ekonomické třídě. Bezplatně lze přepravit kočárky, dětské postýlky, sedačky pro děti, invalidní vozíky na suché nebo gelové baterie. Inzulínová péra již není potřeba nahlašovat, stačí když se cestující prokáže při bezpečnostní kontrole průkazkou diabetika.

Všechny lety jsou bez občerstvení na palubě. Je zde poskytován servis BUY ON BOARD – občerstvení je možné na těchto letech zakoupit dle aktuální nabídky uvedené v palubním magazínu. Příklad nabídky občerstvení na palubě včetně ceníku naleznete v nabídce palubního časopisu zde.

 

Povinnosti cestujících 

• zaveden postih 2000 EUR, resp. vyloučení z přepravy za jakékoli fyzické či verbální inzultace zaměstnanců a zástupců TVS nebo úspěšný či neúspěšný pokus o poškozování majetku TVS, letiště nebo třetích stran

 

Elektronika

• zakázány howerboardy, segwaye, Samsungy Galaxy Note 7 a jakékoli přehřívající se nebo poškozené baterie
• elektronické cigarety musí mít cestující vždy přímo u sebe a pokud je to možné, tak s odstraněnou baterií

 

V případě zpoždění letadla poskytuje dopravce tyto služby:
•  strava a občerstvení v rozsahu přiměřeném čekací době
•  ubytování v hotelu, pokud se stane nezbytným pobyt na jednu noc nebo více nocí
•  přeprava mezi letištěm a místem ubytování, dle výběru dopravce

 

Reklamace zavazadel

 nový postup pd 3. 5. 2017 při řešení reklamací zavazadel pomocí letáků umístěných na webových stránkách. Odkaz:
http://www.travelservice.aero/attachments/36/baggage-claim-CS.pdf

 Reklamace zavazadel 2017 - NOVÉ (374 kB) 

 

Pro uplatnění reklamace je nutné předložit následující doklady: reklamační protokol (PIR), letenku, identifikační útržek zavazadlového lístku, účty od ztracených nebo poškozených věcí, doklad o opravě nebo neopravitelnosti zavazadla. Cestující je povinen poškození, zničení nebo ztrátu zavazadla dopravci ohlásit okamžitě po jeho vyzvednutí/příletu. Musí být vyplněn příslušný reklamační protokol (PIR). Pro potřeby likvidace vyplnit online formulář na adrese https://claim.travelservice.aero/. Pokud cestující tento požadavek nesplní, dopravce je zproštěn odpovědnosti za veškeré škody, poškození nebo ztrátu zavazadla.

 

Důležité dokumenty
 Přepravni podmínky Travel Service a Smart Wings platné od 3. 5. 2017 zde
 Bezpečnostní pravidla na letištích EU zde ke stažení

 Informace o změnách v kontrole tekutin na Letišti Václava Havla od 1. 1. 2014 zde ke stažení.

 Práva cestujících v letecké dopravě (112 kB)

 Nedoprovázené děti

 Reklamace zavazadel

 Reklamace zavazadel 2017 - NOVÉ (374 kB) 

 Travel Cleareance Formulář (zdravotní potvrzení)

 


Přednostní odbavení pro rodiny s dětmi
Na letišti v Praze, Brně i Ostravě je vždy jedna ze standardních odbavovacích přepážek označena "priority" pro rodiny s dětmi do 2 let a handicapované osoby. Rodiny s dětmi do 2 let a handicapované osoby se mohou u takto označené přepážky, nechat odbavit přednostně. 

Rezervace míst v letadle
Premium Seats 550 Kč/jeden směr: místa jsou umístěny v první a exitové řadě. Sedačky u nouzových východů musí být obsazeny pouze osobami fyzicky přiměřeně zdatnými. Nesmí být obsazovány dětmi do 12 let, osobami starými či fyzicky slabými, osobami tělesně či mentálně postiženými. V případě, že cestující nebude splňovat podmínky může být personálem usazen na jiná místo. V tomto případě nárok na reklamaci nevzniká. Na některých letech nelze místa rezervovat.
Standard Seats 350 Kč/jeden směr: všechna ostatní místa v letadle. 

Travel Plus Comfort
Pro náročnější klienty, kteří vyžadují vyšší komfort, nabízíme nadstandardní službu Travel Plus Comfort za cenu 3 500 Kč/oba směry. Služba zahrnuje: 

• zajištění salónku na letišti v Praze, v Brně nebo v Ostravě, 
• bohatý catering na velkém platě (předkrm, teplé jídlo, dezert, kanapky, káva nebo čaj) s výběrem alkoholických a nealkoholických nápojů  na cestě tam i zpět, 
• zvýšený váhový limit + 5 kg, tzn. 20 kg za osobu

• podhlavníky TPC, deka a polštář

• zvýšená péče posádky

 

Služba je podmíněna rezervací sedačky v přední části letadla, která je zpoplatněna (Premium Seats nebo Standard Seat).


Práva cestujících v letecké dopravě - formulář stížnosti
K podání stížnosti týkající se odepření nástupu na palubu, zrušení letu či významného zpoždění letu je nutné použít přiložený formulář. (Formulář nelze použít k reklamaci ztráty, zpoždění či poškození zavazadla.)

Vážení cestující,
dovolujeme si Vás upozornit, že k podání stížnosti týkající se odepření nástupu na palubu, zrušení letu, významného zpoždění letu (podle nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004) je třeba použít přiložený formulář. (Formulář nelze použít k reklamaci ztráty, zpoždění či poškození zavazadla.) 
Řádně vyplněný formulář stížnosti je třeba zaslat Vašemu leteckému dopravci. V případě, že Vám ze strany letecké společnosti nebyla do 6 týdnů ode dne přijetí stížnosti poskytnuta odpověď nebo pokud nejste s odpovědí spokojeni, zašlete, prosím, vyplněný formulář na e-mailovou adresu Úřadu pro civilní letectví caa@caa.cz nebo podatelna@caa.cz. Formulář stížnosti je v příloze k dispozici ke stažení v české verzi (doc) a v anglické verzi (doc).

Přílohy:

 Práva cestujících v letecké dopravě - formulář stížnosti (289,6 kB)

 Complaint form - passangers rights (122,2 kB)

 

Seznam dopravců, kteří podléhají zákazu letecké dopravy v rámci EU

Detailní informace o seznamu leteckých dopravců, kteří mají zákaz provozování letecké dopravy v rámci EU naleznate na stránkách Úřadu pro civilní letectví Seznam Společenství "Black list".


Předpokládaný letový řád 2017
Níže vyberte cílovou destinaci. Časy odletů v detailních výpisech jsou pouze orientační. Přesný čas obdržíte v pokynech k odletu.

Destinace Odlet Trasa letu Délka pobytu Odletové dny Typ letadla Seriál číslo
Bulharsko z Prahy Praha-Burgas-Praha 8/15 dní sobota Boeing 737-800 17LBUL08-PRG
Bulharsko z Prahy Praha-Burgas-Praha 11/12 dní středa - sobota Boeing 737-800 17LBUL11-PRG
Bulharsko z Brna Brno-Burgas-Brno 8/15 dní sobota Airbus A320 17LBUL08-BRQ
Bulharsko z Brna Brno-Burgas-Brno 11/12 dní středa - sobota Airbus A320 17LBUL11-BRQ
Bulharsko z Ostravy Ostrava-Burgas-Ostrava 8/15 dní sobota Airbus A320 17LBUL08-OSR
Bulharsko z Ostravy Ostrava-Burgas-Ostrava 11/12 dní středa - sobota Airbus A320 17LBUL11 - OSR
Bulharsko z Pardubic Pradubice-Burgas-Pardubice 8 dní neděle Boeing 737-800 17LBUL08-PED
Bulharsko z Pardubic Pardubice-Burgas-Pardubice 11/12 dní čtvrtek - neděle Boeing 737-800 17LBUL11-PED
Bulharsko z Prahy Praha-Varna-Praha 8 dní neděle Boeing 737-800 17LVAR08-VAR
Řecko - Thassos z Prahy Praha-Kavala-Praha 11/12 dní úterý-pátek Boeing 737-800 17LTHA11-KVA
Řecko - Kréta z Prahy Praha-Chania-Praha 8/11/12 dní sobota Boeing 737-800 17LCRE08-CHQ
Vytvářím objednávku...